Blog

Låt varumärket bli motorn i er nästa utvecklingsfas

Your brand is your content

70 procent av alla marknadsförare saknar en konsekvent eller integrerad Content strategi (Altimeter). De två största utmaningarna för Content marketing är att skapa engagerande innehåll och att jobba konsekvent (Content Marketing Institute). Bara 30% av alla marknadsförare säger att deras organisation är bra på Content marketing (Content Marketing Institute) Känner du igen dig? Vi hör…
Läs mer

Rolig föreläsning för Sveriges ledande advokatbyråer

Tack Nätverket Legal MGMT för att jag fick komma och föreläsa om Framtidens hur man bygger starka varumärken, digital marknadsföring och effektiv kommunikation. Många intressanta frågor och diskussioner med flera av Sveriges ledande advokatbyråer. Tack Hanna Foss Liza Lindberg Maria Jenmert Maria Frändegård för inbjudan.

A big welcome to a new Brand

We are proud to present a Brand, new identity, new message platform, new website and new communications material for TSS. TSS has a great offering to the Life Science supply chain business. TSS is the market leader with a SaaS and cloud solution for managing key sensitive data in the transportation phase of Life Science…
Läs mer

DigiPlex – A sustainable 360 degree brand journey

DigiPlex is the largest data center operator in the Nordic countries. The company specializes in delivering tailored, secure and resilient environments with the highest possible availability. All DigiPlex data centers are powered exclusively by sustainable sources of electricity. We got the assignment to develop a brand strategy and brand message platform that can drive corporate communication and position DigiPlex, as a leading European data center builder and operator, in the Nordics.

A new vital brand

We proud to present a new brand identity and message platform for an exciting new Swedish biotech company. Annexin Pharamceutical aims to provide effective therapy for a broad range of cardiovascular diseases by harnessing the potential of the body’s own protein Annexin A5. Together with Annette Colin Lövgren and Anna Frostegård we developed a new…
Läs mer

Tack för ett fint sammarbete!

På AB äger, förvaltar och utvecklar modellen pm3. Pm3 ger den offentliga sektorn och näringslivet möjlighet till tids- och kostnadseffektiv utveckling av verksamheten genom tvärfunktionell samverkan och målstyrning. Tillsammans har vi utvecklat och förtydligat varumärket Pm3.Vi har tagit fram en ny budskapsplattform och uppdaterat identiteten. Vi har förtydligat och breddat erbjudandet och skapat ett varumärke för tillväxt.